Pristatymas
Pristatymo būdas
Ariana.lt parduotuvėje gali būti taikomi pristatymo būdai:
Registruotu paštu (AB Lietuvos paštas)
LPexpress (AB Lietuvos paštas)
LPexpress Kurjeris (AB Lietuvos paštas)
Įkainiai priklauso nuo tiekėjo tos dienos taikomų pristatymo įkainių, jie būna paskaičiuojami užsakant prekes prekių krepšelyje (pasirinkus norimą pristatymo būdą)
Prekių pristatymo taisyklės
1. ARIANA.LT įsipareigoja
prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų (dažniausiai pristatoma per 5-7 darbo dienas.) nuo patvirtinimo
apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais
atvejais, kai ARIANA.LT sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas
informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog
išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Tokiu atveju, ARIANA.LT įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir
suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja,
užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, tam tikrais atvejais pasirinkti prekių
pristatymo laiką (nurodomas laiko intervalu) bei asmenį, kuris priims prekes su jo kontaktais (telefonas ir el. paštas).
3. Klientas įsipareigoja
prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės
pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis,
Klientas neturi teisės reikšti ARIANA.LT pretenzijų dėl prekių pristatymo
netinkamam subjektui.
4. Prekės, užsakytos ARIANA.LT
internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos
(informacijos ieškoti Parduotuvės skiltyje „Prekių pristatymas“). Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių
priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti el. paštu klientų
aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
5. Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos ARIANA.LT, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, ARIANA.LT visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
7. Klientas privalo
nedelsiant informuoti ARIANA.LT elektroniniu paštu:
a) jeigu
nurodžius dieną, kurią turi būti pristatyta siunta, siunta nėra pristatoma;
b) jeigu
kreipiantis į kurjerius nurodytu elektroninio pašto adresu atsakymas į užklausą
nėra pateikiamas per 8 darbo valandas arba jeigu kreipiantis nurodytu telefono
numeriu nėra pateikiamas atsakymas;
c) jeigu
pristatant prekes kurjeris elgiasi nepagarbiai, yra netvarkingos išvaizdos;
d) visais
atvejais nedelsiant informuoti ARIANA.LT, jeigu siunta pateikiama pažeistoje,
sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai
siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis,
nepilnas prekių komplektas.
8. Visais
atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra
suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo
kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti
pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo
įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, ARIANA.LT
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie
pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos
pristatymo patvirtinime.
9. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės neatitinka užsakyme nurodytas, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai.
ARIANA.LT.