Taisyklės
ARIANA.LT
parduotuvės taisyklės
I. Bendrosios nuostatos
1. ARIANA.LT internetinės
parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos
Klientui teikiant užsakymą ARIANA.LT Parduotuvėje.
2. ARIANA.LT turi teisę
koreguoti Parduotuvės Taisykles. Klientui apsiperkant Parduotuvėje, taikomos
Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
3. Klientui nesuteikiama
galimybė pateikti prekių užsakymo ARIANA.LT Parduotuvėje, jeigu jis nėra
susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Klientas
yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas
prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms paspausdamas „SUTINKU“. Tais
atvejais, kai Klientas iš dalies ar visiškai nepritaria visoms arba tam tikrai
daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo elektroniniu būdu ARIANA.LT,
priešingu atveju laikoma, jog Klientas susipažino ir besąlygiškai sutiko su
visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
4. ARIANA.LT atleidžiama
nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog
Klientas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors jam tokia
galimybė buvo suteikta.
II. Privatumo politika
1. Klientui pageidaujant
gauti ARIANA.LT informacinius pranešimus, klientui sudaroma galimybė pasirinkti,
kad tokie pranešimai jam būtų siunčiami.
2. Slapukas – tai mažas
tekstinis failas, siunčiamas į kiekvieno asmens, besilankančio svetainėje,
įrenginį, iš kurio yra prisijungiama prie svetainės ir laikinai tame įrenginyje
išsaugomas. Kito vizito svetainėje metu, jūsų naršyklė nuskaitys slapuką ir
perduos informaciją atgal svetainei arba elementui. Slapukų svetainėje renkama
informacija padeda atpažinti svetainės lankytoją, išsaugoti lankymosi
svetainėje istoriją ir pagal tai pritaikyti turinį. Slapukai ariana.lt
svetainėje skirti:
o
Užtikrinti nuoseklų svetainės
funkcionalumą
o
Užtikrinti prekių krepšelio
funkcionalumą
o
Priminti apie patikusias prekes
o
Rinkti puslapio lankymo statistiką
Norėdami ištrinti
visus savo kompiuteryje išsaugotus slapukus, skaitykite naudojamos naršyklės
gamintojo instrukcijas, kurias rasite naršyklės meniu spustelėję „Pagalba“.
Pastaba: ištrynę mūsų
slapukus negalėsite naudotis kai kuriomis mūsų svetainės galimybėmis.
3. Klientui užsakant
prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento
duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės; telefono
numeris; kiti, pristatymui būtini duomenys. ARIANA.LT patvirtina, jog tokie
duomenys bus išimtinai naudojami prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. ARIANA.LT
įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus ARIANA.LT
partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo
pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento
informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos
su Klientu. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento
asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais
atvejais.
4. Klientas,
užsiregistruodamas ARIANA.LT Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja
saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Klientas
patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes ARIANA.LT
Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo
duomenis, ARIANA.LT atleidžiamas nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
5. Klientas,
susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant
ARIANA.LT Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai,
siunčiami iš interneto serverio).
6. ARIANA.LT
patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos Klientų asmeninių
duomenų apsaugai.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankęs
Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo
pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių
krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti:
savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei
papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. ARIANA.LT
patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių
pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų
reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi
pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo ARIANA.LT Parduotuvėje būdų (plačiau –
IV Taisyklių skyriuje). Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo laikas
iš galimų ARIANA.LT pristatymo laiko variantų. Klientas kartu patvirtina, jog
pasirinktu arba nustatytu laiku jis sutinka būti nurodytu adresu.
4. Paskutiniame lange
sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas,
Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys
jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš
išsiunčiant užsakymą ARIANA.LT. Klientui taip pat suteikiama galimybė koreguoti
asmeninius duomenis, būtinus prekių pristatymui, jau po užsakymo pateikimo.
Klientui nesuteikiama galimybė patvirtinti užsakymo iki to momento, kol jis
pažymi, jog yra susipažinęs ir sutinka su ARIANA.LT Parduotuvės Taisyklėmis.
Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su
Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo
užsakymą bei jame pateiktus duomenis.
5. Klientui patvirtinus
užsakymą, jis nusiunčiamas ARIANA.LT. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to
momento, kai jį gauna ARIANA.LT. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento
ir ARIANA.LT yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik
nuo to momento, kai ARIANA.LT gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto banko
(kai pasirenkamas apmokėjimas per internetinę bankininkystę) apie atsiskaitymą
už pristatytas prekes; kai atsiskaitoma banko pavedimu, sutartis laikoma
vykdytina, kai gaunamas Kliento mokėjimas; kai atsiskaitoma grynaisiais
pristačius prekes arba kortele paštomate – sutartis laikoma vykdytina nuo to
momento, kai klientas patvirtina savo užsakymą ARIANA.LT Parduotuvėje.
6. Klientui pateikus
užsakymą, ARIANA.LT sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką,
kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
7. ARIANA.LT gavus
pranešimą iš banko, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą prekėms iš
Parduotuvės pirkti, Klientui išsiunčiamas pranešimas nurodytu elektroninio
pašto adresu. Pranešimo iš banko gavimo momentas laikomas sutarties tarp
Kliento ir ARIANA.LT vykdymo pradžios momentu.
8. Kliento pateiktas
užsakymas saugomas ARIANA.LT duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos
galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais
laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai
sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie
užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir
vykdoma nacionaline kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas
1. Kiekvienos prekės
savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės Parduotuvėje.
2. ARIANA.LT nurodo, o
Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos
Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog,
jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis
įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir
užsakyme nurodomos oficialia valstybine valiuta su PVM.
5. ARIANA.LT parduoda
prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas.
6. ARIANA.LT
įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
6.1. Tais
atvejais, kai konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo
naudoti terminas, ARIANA.LT įsipareigoja tokias prekes Klientui parduoti taip,
kad jam būtų suteikiama reali galimybė prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo
naudoti termino pabaigos.
6.2. ARIANA.LT
įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme
numatytus reikalavimus.
6.3. ARIANA.LT
įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. ARIANA.LT
neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog
Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame ARIANA.LT.
6.4. ARIANA.LT
visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme
numatytus kriterijus.
6.5. Tais
atvejais, kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, ARIANA.LT
įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus.
6.6. Prekės
pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų
tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Apmokėjimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už
savo užsakytas prekes vienu iš ARIANA.LT Parduotuvėje nurodytų būdu: banko pavedimu,
naudodamasis savo banku internete, atsiskaitydamas kreditine kortele ar elektronine bankininkyste.
2. Jeigu Klientas
pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už
užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant. Kitais
atvejais, Klientas praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo
terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas
formuoti tik ARIANA.LT gavus apmokėjimą už prekes.
VI. Prekių grąžinimas
1. Grąžinant gautą ne tą
prekę kurią užsakėte arba brokuotą prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes
ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
2. Tuo atveju, kai
Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma.
3. Prekių pakeitimas ir grąžinimas dėl VI 1. punkto galimas tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
a) nebuvo
naudojamos;
b) nebuvo
sugadintos;
c) išsaugotos
prekių vartojamosios savybės;
d) neprarado prekinės išvaizdos ir nesugadinta originali pakuotė bei nenuimtos etiketės
e) nepraėjo 14 dienų nuo prekių gavimo.
4. Grąžinamos prekės turi būti išsiųstos Pardavėjo suderintu adresu ir pistatymo būdu.
5. Klientas
grąžindamas prekes, visai atvejais privalo pateikti ARIANA.LT prekių įsigijimo
dokumentus (tam tinka ir banko išrašas).
6. Dėl higienos priežasčių apatinis
trikotažas nepatenka tarp prekių, kurias galima grąžinti pardavėjui per 14
dienų. Prekių keitimą ir grąžinimą
reglamentuoja Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2014 m. Liepos 22 d. nutarimu Nr. 738. Jos taip pat galioja pirkimo–pardavimo nuotolinėms sutartims ir ne prekybos patalpose sudaromoms sutartims. Šių taisyklių 17 punkte yra
pateiktas prekių sąrašas, kurios gali būti keičiamos ar grąžinamos tik
pardavėjui sutikus:
- parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307)
- fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);
- spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);
- audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);
- kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);
- megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);
- kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),
- pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);
- siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);
- liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);
- perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);
- mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
- elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);
- antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);
- laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);
- optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);
- laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);
- muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);
- ginklus ir šaudmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9301–9307);
- baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);
- žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);
- meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).
2020 m. patvirtinta nomenklatūra: https://osp.stat.gov.lt/603 ir https://osp.stat.gov.lt/documents/10180/224717/KN_2020_LT.zip
- 6107: Vyriškos arba berniukų apatinukės, trumpikės, naktiniai marškiniai, pižamos, maudymosi chalatai, chalatai ir panašūs dirbiniai, megzti arba nerti.
- 6108: Moteriški arba mergaičių apatinukai, apatiniai sijonai, trumpikės, kelnaitės, naktiniai marškiniai, pižamos, negližės, maudymosi chalatai, chalatai ir panašūs dirbiniai, megzti arba nerti
- 6109: T marškinėliai, marškinaičiai ir kiti marškinėliai, megzti arba nerti
- 6115: Pėdkelnės, storos pėdkelnės, kojinės, kojinaitės ir kiti panašūs megzti arba nerti kojinių dirbiniai, įskaitant laipsniškai kintančio suspaudimo kompresines kojines (pavyzdžiui, kojines, skirtas sergantiems varikoze) ir avalynę be pritvirtintų padų
- 6207: Vyriški arba berniukų marškinaičiai ir kiti marškinėliai, apatinukės, trumpikės, naktiniai marškiniai, pižamos, maudymosi chalatai, chalatai ir panašūs dirbiniai
- 6208: Moteriški arba mergaičių marškinaičiai ir kiti marškinėliai, apatinukai, apatiniai sijonai, trumpikės, kelnaitės, naktiniai marškiniai, pižamos, negližės, maudymosi chalatai, chalatai ir panašūs dirbiniai
- 6212: Liemenėlės, apjuostys, korsetai, petnešėlės, petnešos, keliaraiščiai ir panašūs dirbiniai bei jų dalys, megzti ar nerti arba nemegzti ar nenerti
7. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ar grąžinamos, tai atliekama Klientui
užpildžius laisvos formos prašymą ir atsiuntus nuskanuotą el. paštu, kurioje turi
būti nurodoma, kas grąžinama ar keičiama bei nurodoma grąžinimo arba keitimo
priežastis. Jei el. paštu nepavyksta susisiekti (dėl siuntėjo ar gavėjo el. pašto problemų) per 2-3 darbo dienas, prašome pasirašytus prašymus siųsti registruotu paštu.
8. Tais atvejais, kai prekės keičiamos,
o keitimo metu susidaro kainų skirtumas, kuomet nauja prekė yra brangesnė už
grąžinamą prekę, Klientas privalo sumokėti ARIANA.LT tokį kainų skirtumą. Tai
atvejais, kai prekės keičiamos, o tokio keitimo metu susidaro kainų
skirtumas, kai nauja prekė yra pigesnė už grąžinamą prekę, ARIANA.LT grąžina
Klientui tokį kainų skirtumą.
9. Tais atvejais, kai ARIANA.LT neturi pakeitimui tinkamų daiktų, Klientui
grąžinama sumokėta suma, įskaitant kainą už pristatymą. ARIANA.LT neprivalo
grąžinti Klientui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas
aiškiai pasirinko kitą negu ARIANA.LT pasiūlytas pigiausias įprastinis
pristatymo būdas.
10. Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos
atitinka šios Taisyklių dalies VI 1-3 punktuose numatytus reikalavimus. Sumokėta suma
grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo formos pasirašymo.
VII. Prekių pristatymas
1. ARIANA.LT įsipareigoja
prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo patvirtinimo
apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais
atvejais, kai ARIANA.LT sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas
informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog
išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Tokiu atveju, ARIANA.LT įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir
suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja,
užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, pasirinkti prekių
pristatymo laiką (nurodomas laiko intervalu) bei asmenį, kuris priims prekes.
3. Klientas įsipareigoja
prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės
pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis,
Klientas neturi teisės reikšti ARIANA.LT pretenzijų dėl prekių pristatymo
netinkamam subjektui.
4. Prekės, užsakytos ARIANA.LT
internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos
(informacijos ieškoti Parduotuvės skiltyje „Prekių pristatymas“) kliento adresu arba į nurodytą paštomatą. Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių
priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti el. paštu klientų
aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
5. Dėl Kliento kaltės
arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus
galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui
tinkamą naują pristatymo laiką. Klientui pakartotinai nepriėmus prekių, prekės grąžinamos ARIANA.LT,
o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be
to, ARIANA.LT visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo
terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne
laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių. Neatsiėmus prekės iš kurjerių ar paštomatų, klientui negrąžinamos patirtos pristatymo išlaidos.
6. Klientas privalo
nedelsiant informuoti ARIANA.LT elektroniniu paštu:
a) jeigu
nurodžius dieną, kurią turi būti pristatyta siunta, siunta nėra pristatoma;
b) jeigu
kreipiantis į kurjerius nurodytu elektroninio pašto adresu atsakymas į užklausą
nėra pateikiamas per 8 darbo valandas arba jeigu kreipiantis nurodytu telefono
numeriu nėra pateikiamas atsakymas;
c) jeigu
pristatant prekes kurjeris elgiasi nepagarbiai, yra netvarkingos išvaizdos;
d) visais
atvejais nedelsiant informuoti ARIANA.LT, jeigu siunta pateikiama pažeistoje,
sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai
siuntoje pateikiamos ne tos užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis,
nepilnas prekių komplektas it pan.
7. Visais
atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra
suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo
kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti
pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo
įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, ARIANA.LT
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie
pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos
pristatymo patvirtinime.
8. Tais atvejais, kai
priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas
arba pateiktos prekės neatitinka užsakymo, Klientas
privalo nedelsiant informuoti apie tai ARIANA.LT.
VIII. Komentarų talpinimas
1. Visas komentarų
talpinimo Svečių knygoje ir Prekių komentaruose taisykles nustato ir jų
laikymąsi kontroliuoja ARIANA.LT. Bet koks komentaro talpinimas ARIANA.LT
elektroninėje parduotuvėje reiškia sutikimą su visomis ARIANA.LT
nustatytomis komentarų talpinimo taisyklėmis.
2. ARIANA.LT visais
atvejais turi teisę šalinti komentarus, pažeidžiančius tiek LR teisės aktus,
kitų asmenų teises, tiek ir komentarų talpinimo taisykles. Kartu ARIANA.LT
pasilieka teisę šalinti bet kokius Svečių knygoje ir Prekių komentaruose
patalpintus komentarus savo nuožiūra.
3. Kiekvienas asmuo,
talpindamas savo komentarą ARIANA.LT elektroninėje parduotuvėje, patvirtina,
jog toks jo komentaras nepažeidžia ir nepažeis jokių trečiųjų asmenų teisių bei
prisiima atsakomybę dėl savo veiksmų, kurie pažeistų aukščiau nurodytus
patvirtinimus.
IX. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai ARIANA.LT
turi būti teikiami elektroniniu paštu klientų aptarnavimo skyriui (kontaktų
ieškoti Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“).
2. Sutartis tarp
Kliento ir ARIANA.LT sudaroma ir vykdoma valstybine kalba.
X. Ginčų sprendimas ir EGS platforma
1. Klientas, norėdamas
pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į ARIANA.LT užpildydamas formą
svetainėje ariana.lt per savo paskyrą
arba laisva forma, pasirašytą bei nuskanuotą siųsdamas elektroniniu paštu info@ariana.lt.
2. Jeigu Klientas nėra
patenkintas galutiniu ARIANA.LT atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio
sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą,
adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas
tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos
teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS
platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .
3. Įgyvendinant
Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus
vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr.
524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė
Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/.
Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.
XI. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1. Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Norėdamas atsisakyti sutarties, pirkėjas turi pranešti Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
2. Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr
3. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
4.5. grąžinant prekę būtina pridėti jos įsigijimą įrodantį dokumentą ir užpildytą grąžinimo formą.
5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8. Jei grąžinamos kokybiškos prekės buvo pirktos pasinaudojus akcija, kurios taisyklėse numatytas minimalios pirkinių krepšelio sumos apribojimas, o pasiliktų (negrąžintų) prekių krepšelio vertė nebeatitinka minimalios sumos apribojimo (tampa per maža), tuomet nuolaida, suteikta pasiliktoms prekėms yra panaikinama.
9. Prekes galima grąžinti nemokamai, jas pristatant į betkurią fizinę parduotuvę arba Pirkėjo lėšomis paštomatu bei kurjeriu. Grąžinamų prekių negalima siųsti paštu.
10. Informuojame, kad pretenzijas dėl asortimento neatitikimo (pvz., trūkstamų dalių, sumaišytų detalių, spalvų ar atspalvių neatitikimo) vartotojas gali pareikšti reikalavimus Civilinio kodekso 6.331-6.632 straipsniuose nustatyta tvarka, per protingą terminą. Tuo tarpu vartotojas pretenziją dėl prekės kokybės , vadovaujantis Civilinio kodekso 6.335, 6.338, 6.364 straipsnių nuostatomis, gali pareikšti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos (įstatyminė garantija), jeigu pardavėjas neįtvirtina ilgesnio garantijos termino (komercinė garantija). Vartotojas, siekdamas įgyvendinti šiame straipsnyje nustatytas teises, privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatikties aptikimo dienos. Pareiga įrodyti, kad vartotojas praleido šį terminą, tenka pardavėjui.
Parduotuvę administruoja:
Devsite, MB
Įmonės kodas: 305693789
PVM mokėtojo kodas: LT100014698715
Įmonės adresas: Taikos pr. 73-116, LT-50437 Kaunas
Atnaujinta 2024-11-04